wtorek, 19 marca 2013

Płatki pod oczy Bl'ane

Płatki pod oczy Bl'ane Aromessence są nowością, na którą niedawno trafiłam w jednym z salonów. Marka Bl'ane zaciekawiła mnie sama w sobie ponieważ jest to jedna z niewielu firm (jedyna mi znana) skupiająca się tylko i wyłącznie na skórze wokół oczu. Receptura kosmetyków Bl'ane ma swe korzenie w chińskiej medycynie, która jest niedościgniona w dziedzinie ziołolecznictwa. Preparaty zawierają w 100% naturalne składniki, w tym botox roślinny oraz colagen roślinny. 






Skóra wokół oczu jest szczególnie wrażliwa, jest cienka, gęsto unaczyniona i nie posiada odrębnego mechanizmu natłuszczania. Dlatego każdy negatywny proces zachodzący w organizmie, a także szkodliwe działanie czynników zewnętrznych są najbardziej widoczne właśnie w okolicach oczu. 

 

Maska pod oczy Bl'ane w płatkach występuje w dwóch odsłonach: przeciwzmarszczkowa (zielona) i odblokowującą meridiany (wiśniowa). Tu należy wyjaśnić co oznacza tajemniczy termin "meridiany". Otóż są to drogi przepływu energii, to na nich skupia się refleksologia. Poprzez drenaż meridian zwiększa się wchłanianie składników odżywczych, polepsza się cyrkulacja krwi i limfy oraz zapobiega się powstawaniu ich zastojów, które powodują cienie pod oczami, obrzęki oraz tzw. worki.




Jedna para płatków ma starczyć na 100min stosowania (jest to czas, w którym składniki aktywne "pracują").  Wersja "zielona" ma  regenerować komórki skóry wokół oczu, odbudowywać zniszczone włókna elastyczne, zmniejszać zmarszczki, likwidować efekt zmęczonych oczu. Wersja "wiśniowa" przywraca mikrocyrkulację w skórze wokół oczu, zapobiega obumieraniu włókien elastycznych, eliminuje cienie i worki pod oczami.

Zainteresowałam się tymi preparatami, ponieważ moim zadaniem jako stylistyki jest upiększać spojrzenie. Możliwe, że Bl'ane będzie wspomagać moją pracę. Podoba mi się pomysł tej ewentualnej współpracy. Cieszy mnie fakt, że te kosmetyki są kompatybilne z rzęsami przedłużonymi, a same płatki nadają się do zabiegu przedłużania rzęs. 

"Kosmetyków Bl'ane można używać przy każdej metodzie przedłużania rzęs. Dodatkowo w trakcie wykonywania zabiegu można nałożyć pod oko maskę pod oczy Bl'ane w płatkach. Nie dość, że będzie chroniła skórę przed klejem to dodatkowo spełni swoje zadanie. Czyli upiększasz oczy i leczysz je w tym samym czasie." źródło

Już niedługo sprawdzę powyższą deklarację firmy i opiszę swoje wrażenia.


 

3 komentarze:

  1. Ciekawa opcja, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, czekam na więcej info, gdzie można kupić i jak wypadają cenowo, czy ich powierzchnia jest sucha i gładka? :) zaciekawiłaś mnie, aż oczy mi zabłysły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te płatki można kupić w niektórych aptekach i salonach kosmetycznych, niestety nie należą do najtańszych: zestaw 8 par płatków kosztuje ok 100zł. Jak tylko je przetestuje, opiszę swoje wrażenia:)

    OdpowiedzUsuń