czwartek, 25 kwietnia 2013

Jak się sprawdziły przy przedłużaniu rzęs płatki pod oczy Bl'ane

Jakiś czas temu pisałam o masce pod oczy w płatkach Bl'ane. Post


 Te płatki zaciekawiły mnie ze względu na swoje właściwości. Bl'ane proponuje dwie linie: jedna redukująca zmarszczki, druga niwelująca cienie i worki pod oczami. Substancje czynne w jednej parze uwalniają się przez 100min więc można je zastosować jednorazowo lub podzielić sobie ten czas i stosować maskę przez kilka dni. Dla mnie ważne jednak było to, jak owe płatki sprawdzą się przy zabiegu przedłużania rzęs. Do swojej aplikacji wybrałam te, które odblokowują meridiany.

Płatki umieszczone są w wanience i każdy z nich ma foliowe zabezpieczenie. Ich powierzchnia zewnętrzna jest "mechata", z włoskami, więc musiałam nakleić na nie taśmę.


płatki z foliowym zabezpieczeniem


żel wychodzący poza kontur płatka

Po stronie wewnętrznej jest żel aktywny, jest go dosyć dużo, wręcz "wylewa się" poza obręb płatka. Usunęłam ten nadmiar chusteczką, żeby po przyklejeniu rzęs dolnych nie podchodził za bardzo do linii wody.


Same płatki są miękkie, a oczy modelki nie wymagały tego, aby trzeba było je przycinać. Jednak uważam, że ze względu za dużą ilość żelu nie będą się dobrze sprawdzały przy każdym typie oczu (oczy głębiej osadzone odpadają na pewno). Podczas aplikacji zachowywały się ładnie, nie podchodziły za wysoko, żel nie wypływał pod wpływem ciepła ciała. Dla mojej modelki były przyjemne, do tego ładnie pachniały:)

płatki zabezpieczone taśmą

Co do samych własności płatków rzeczywiście dało się zauważyć, że worki pod oczami się zmniejszyły. Na pewno mogą być one ciekawym dodatkiem przy aplikacji rzęs.

Podsumowując:
Płatki Bl'ane minusy:
- włoskowata powierzchnia zewnętrzna
- duża ilość żelu przez co są one dosyć grube
- konieczność usunięcia nadmiaru żelu
Płatki Bl'ane plusy:
- żel z nich nie "wychodzi" pod wpływem ciepła
- ładny zapach
- dosyć elastyczne, ułatwia to dopasowanie do kształtu oka
- nie przesuwają się
- dodatkowe właściwości upiększające

2 komentarze:

  1. a jaka jest cena i gdzie można nabyć? podoba mi się, jak są wyprofilowane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowanie 8 par kosztuje 108 zł, można kupić w salonach kosmetycznych gdzie pracuje się na kosmetykach tej marki np. w Kosmicznej Metamorfozie :) Tam też można je nabyć na sztuki:)

    OdpowiedzUsuń